2010-11-10

HÄNGER I MINA GAMLA HOODS - KNIVSÖDER!

Mamsen och plastic daddy är i Florida (Fubbos!) så jag passar på och låna lägenheten i ett par dar och myser med vänner i stan (Fikadate med Anna + bio med Fisen). Skönt och slippa långresan hem på kvällskvisten. Å dessutom får jag sova en timme längre, lyx!

(Från min gamla gata i stan, där mamsen också bor. Den röda lampan som lyser i huset till vänster på vån 3 vid den färgglada bron, där bodde jag!)

My lord vilket busväder det drog in över Estocolmo igår!
Det snöa precis hela dagen. Tråkigt nog var det + grader så det blev bara slask och plask blött. Ruggigt värre!
Andra bullar var det minsann på hemmaplan.

MMS från Starsky senare på kvällen:


Snö i spenaten! :)

Hur mysigt?! Hur kul var det då och vara i en regnig storstad liksom ...
Fick direkt hemlängtan.