2010-11-27

JULPYNT & SEPTEMBER FEST

Jag har en kreativ sida. Jag använder den sällan dock. Men den finns långt långt inom mig. Då menar jag allså kreativ som i skapa på den konstnärliga nivån (inte inredning av hemmet). Jag väntar fortfarande på en explosion. Eller är det kanske ron att sätta mig ner och skapa utan en massa annat att ta tag i? I dont know...

Jaha nähä, hur kom jag in på det här då? Jo, för idag ska jag (dekoratörsutbildad som jag faktiskt är) hjälpa Bempis och julskylta i hennes butik.
Skapa*Skapa*Kli*Kli i fingrarna. Kul ska det bli och att få lite julstämning skada inte heller. Tjohej!


Senare ikväll blir det September fest! Nu tänker ni såhär "Aaaa men haaallååå, det är ju november!" Men tji fick ni (eller ok det är ju november, men...)! Vi ska ha tvåmannaparty ikväll. Jag och Starsky. Vi ska städa i hemmet och pynta (asparty, eller hur?! Ha ha...) Käka gott och smutta gott. Bara mulla runt och ha skoj. Detta till äran av September som är huvudperson i "Så mycket bättre". Unz Unz Unz...