2011-01-07

ANNARS

Starsky här.

Åker hem imorgon, både och det där, att åka hem. Alltid skönt att komma hem men så väldigt tråkigt att lämna. Hörni, det är ju en riktig idyll det här. Hängde mycket i, vad man kan likna med en grusgrop, förr. Det här är istället lite mer av riktiga fjäll, eller berg, om man så vill.

























Har varit en grym vecka. Snöat nåt så väldigt. Käkat och druckit bra. Viktigt, det där, med att käka och dricka bra. Snöat konstant i tre dagar. Kul med snö. Bra för min del. Nya skidor har jag och drar till Les Alps om tre veckor gör jag. Serre Chevalier närmare bestämt. blir nog bra det. Och skidorna då, kan närmast liknas med raketer. Kanske bränner av en rapport därifrån då.
Fröbba då, som helt plötsligt blivit ett Puder-luder. Förra året kanske va sådär när det hade snöat, men iår så, herregud. Hon utbrast till och med, över hela berget skall tilläggas, "JAG ÄR ETT PUDER-LUDER". Men gud vad jag skämdes.
Nä hörni, fredagskväll. På med era finaste!


Stay disco n fuck off you music-lovers.