2011-01-27

BESÖK I STORA STADEN

Jag går. Jag går. Och jag går. Fram och tillbaka till tåget. Å lite till.
I alla väder (-12 och frost i håret igår). Å jag tror minsann det visar resultat. Igår fråga en kollega om jag gått ner i vikt?!
Men nej, nej, det har jag inte. Däremot kanske kroppen format om sig. Å det är ju i så fall toppen! Har inte märkt nåt själv.


Men idag slapp jag gå och jag fick dessutom sovmorgon. Lovely!
Mamsen och jag var på bio igår, så jag blev kvar på deras soffa över natten. Vi såg Änglagård. Jag gillar den. Änglagård är Änglagård.
Å jag gillar popcorn också. Å det blev min middag. *Glufs Glufs*

Besök hos optikern hann jag också med. Nya brillor beställda!
Kommer om en vecka. Då får ni se. I like alot! Å nu är steget ännu närmare körkort. Papper skickade till Transport Styrelsen.
Brum. Brum. Tut! Tut!