2011-01-16

MYSHELG

Fredag:

Förra helgen titta lille Hollbis, 3,5 år, frågande på mig och Starsky "Varför får jag aldrig sova hos er?" Sagt och gjort.


I fredags klampa lillstumpan in hos oss för fredagsmys. Vi kika tecknat, åt gulash (hennes favorit), snaska ostbågar (också en favorit), rita, byggde koja under trappan, busa och mös i soffan innan hon somna mellan mig och Starsky i sängen. Så otroligt mysigt!


Lördag:

Grill suget kom över mig och Starsky igår. Det finns inga dåliga väder. Det är aldrig för kallt för att grilla. Så är det bara. Så på med vinter kläderna och ut. Vi skotta oss fram på baksidan och fixa oss en grillplats. Fram med grill, filtar och kuddar. Där satt vi säkert i ett par timmar. Tog en öl och planera inför våren då vi ska ta tag i vår trädgård. Längtar! Å oj så mys det var!














Mycket mys blev det i detta inlägg. Men jag har helt enkelt haft en myskänsla i kroppen hela helgen. Ja MYS MYS MYS!!! SÅ det så.