2011-01-20

KOMISKT

Kommentarer, sköna bönan Miss Fine och Fröken (jag!) Virrpanna, emellan under veckan...

Miss Fine: Åh, när du är klar får du cruisa till söder och plocka upp mig för en fet runda runt... runt.... Hammarby Sjöstad?

Fröken Virrpanna: Yeay, ett varv till Hammarbysjöstad! Som hittat! Ha ha... Fast det är inte så dumt ändå. Adidas Outlet ligger ju där... Där har jag fyndat sneakers vill jag lova! =)

Miss Fine: WUUUUT?! ADIDAD OUTLET, wtf, jag bor ju nära och har missat denna affär?!?! *rusar dit och hänger på låset!*
eller....
*väntar på att du tar ditt körkort så vi kan pimpa dit med nedrullade rutor pch vara störtcoola*


Det komiska i det hela är...

Idag kom Starsky hem med en present till mig - Adidas Sneakers från ADIDAS OUTLET i Hammarby Sjöstad! Lustigt.

Wiii, Anna glad!
Tack min darling... Puss