2010-01-13

3D

Jag ska gå emot mig själv i år och se precis alla filmer jag egentligen bojkottar. Det har nämligen visat sig att precis alla filmer jag dissat, och sen krupit till korset och sett, har varit hur bra som helst! Exempel på dessa är Slumdog Millionaire och Vampyr Succén Twilight – New Moon. Det finns många fler...

Jag ska därför se Avatar någon dag hade jag tänk mig. En typisk Anna-rå-dissa film. Fantasy är inte riktigt min grej. Fast... när jag tänker efter så är StarDust en av de bästa filmer jag sett. Så jag kanske egentligen är ett fantasy freak?!
Anyway...

En kollega såg Avatar igår i 3D. Lät ju sjukt spännande! Men hur funkar 3D idag? Jag fattar ju att det utvecklats. Det är inte ett par pappersbrillor med ett blått och ett rött öga, MEN... Är det fortfarande samma effekt att man måste se med båda ögonen?

Här har vi i så fall ett problem...Det går inte alls! Jag är ju för bövelen (typ) blind på mitt högra öga!
Nä det här med 3D vette sjutton... Jag har inte kunnat se det sen barnsben (Buhuuu... Känner mig inte alls utanför!!!) så varför ödsla energi nu? Jag får nog hålla mig till vanlig hederlig film. Vad tror ni?