2010-01-11

KROPP & SJÄL

Å jag fick så fina julklappar av alla i år!
(Lite snäll måste jag då har varit...)
Fick bland annat av mina svärföräldrar en helårsprenumeration på Topp Hälsa.
Gissa om jag blev glad när redan första numret låg innanför dörren när jag kom hem från Idre.


Jag gillar verkligen den här tidningen. Man får en kick av att läsa den. Mycket träningen såklart, men även skönhets tips och framför allt så är det en hel del feel good läsning om självkänsla, välmående & positivt tänkande...

Just det behöver jag! En spark i röven när det gäller postivt tänkande... Jag kan verkligen trilla ner i svackor och alla fällor ni kan tänka er... Mina negativa tankar snurrar och jag ser problem i allt, precis allt! Vet inte vad det beror på?
Bempis skicka ett citat till mig en gång - Ändra dina tankar och du förändrar hela din värld.
Det ligger nog något i det...

Därför tänkte jag varje vecka upp till höger på min Blogg, med hjälp av Topp Hälsas almanacka, skriva några peppande citat för Kropp och Själ.


PÖZZ