2010-01-19

H O C K E Y - HOCKEY!

Har varit på Hockey ikväll! AIK-LEKSAND
Nu är inte jag någon Hockey fantast precis, men mitt hjärta har ändå sedan jag var liten tillhört LEKSAND. Jag är ju född dalkulla liksom!
Så när frågan kom om jag ville följa med ikväll svara jag utan tvekan ja!
Jag fick äran och boka biljetter till mig, Starsky och Peter Platt. Klart som sjutton jag boka i Leksand klacken. Till AIK Peter Platts förtjusning... Moahaha... Nä, faktiskt så var det så att det inte fanns några andra platser kvar.
Jag hade gärna suttit på lite mer neutral mark också. Hockey tokar är ju som galna!



Nu var det ju ett jävla rövhål att LEKSAND förlora! Men men, har ändå haft skit kul! Det är en sån sjuk jävla stämning och gå på Hockey!
Det bästa är i början... Ljuset släcks ner, musiken dånar på högsta volym och in kommer alla Hockey spelare till publikens jubel. Ryser i hela kroppen...!