2010-01-22

RAMBLAS & SAKNAD

Precis hemkommen från mamsen och plastic daddy.
Vi köpte hem ett gäng tapas rätter från Ramblas i hörnet Långholmsgatan-Högalidsgatan och svulla i oss. Kan verligen rekommendera den här tapas restaurangen.
Mina favoriter - friterade bläckfisk ringar, räkor i vitlöks olja och stekt potatis med aioli. Otroligt gott! Fööör gott!
Nu ligger jag i sängen som en flodhäst, klappar mig på min välfyllda mage och kippar efter andan samtidigt som jag tittar på Lets Dance. MÄTT!

Starsky åkte till Idre i helgen. Jag valde att stanna hemma. Ska imorgon träffa min Bempis och gå på ljusparty. Smutta lite vin, tjattra och bränna pengar på en massa doftljus. Ska bli kul! Det var länge sen Bempis och jag sågs... Saknar!

Sen behöver jag lite tid för mig själv också... Egentid är viktigt och ett måste för mig... Det är skönt att ibland bara få vara...
Men även om jag njuter av ensamheten saknar jag min Starsky massor!