2010-01-28

IKVÄLL - OSTBÅGAR, IMORGON - NYTT LIV... IGEN...

Det kan vara så att jag är Sveriges tröttaste person just nu. Jag är helt väck! Inte ens all fluffig snö som har kommit, som jag blir glad av, får mig pigg! What is wrong with me???!!! SNAAARK!
Ge mig energi - NU!

Nä, nästa vecka är det jag som pallrar mig till SATS och börjar träna. Tro att det är där skon klämmer... Jag har verkligen legat på latsidan på senaste tiden. Både orken och lusten har varit som bortblåst. Många & grymt bra ursäkter har det varit för att slippa... Men nu är det så att ursäkterna börjar ta slut (och magen putar ut)... Det håller inte!

Så! Då var det spikat - Träna nästa vecka! (Lättare sagt än gjort kanske...)
Well, well...


Det firar vi med ostbågar ikväll!

__________________________________________________________

Från det ena till det andra...
Vi har fått tillökning i vår vänskapskrets! En liten flicka vid namn Lily kom till världen någon dag efter julafton. Igår var vi på Lilla Essingen och hälsa på J & M och det lilla knytet. Jisses så söt och pigg liten tös!