2010-01-24

LJUSPARTY GALEJ

Å fy fan, Å fy fan, Åååå fyyy faaan vad jag var bakis i morse när jag vakna. Jag försökte på alla sätt och vis lämna min egen kropp. Det gick sådär... Jag och Bempis toalett kom varann väldigt nära under förmiddagen så att säga.
Hade jag haft en pistol hade jag lätt skjutit mig själv!

Det här med ljusparty är inte att leka med! Oj oj oj... Vilken fest det blev! Ja ni kan ju tänka er när ett gäng på ca 15 tokiga damer träffas. Det blev Brobaren, galen dans och karaoke. Allt detta i snowjoggers, för min del! Ja ni hör ju!
Var ju tvungen och fylle mig själv för att orka med det här!














Fler bilder här!

Svinigt kul var det iaf så bakfyllan är nu förlåten efter en fet pizza, Coca Cola, film & mys kväll med min bästa Bempis.
Nu kom Starsky precis hem. Nu blir det tokgos!