2010-04-08

JAG & 3 FÄRGER

Efter jobbet idag blev det lite ensam span och småshopping runt Fridhemsplan. Mötte sen upp Starsky på Därmed Pasta för, ja just det, en god pasta. Canneloni (stavas det så?) med kantareller. Jättegott och tokmätt blev jag!


Ni vet, det är en massa hockey på TV just nu... Boooring! Starsky pös därför till Stockan direkt efteråt för grabbhäng.
Men inte grät jag nå krokodiltårar för det int... Neee... Ingenting går upp mot att hänga med sig själv ibland.

Färgning blev temat på kvällen.

Hår - rödbrunt - check!
Ögonbryn - bruna - check!
Naglar - vita av nyinköpt nagellack idag - check!


Lite städ och plock hann jag också med. Min stora blå har stått hela veckan ouppackad sen vi kom hem. Har inte alls haft någon lust att plocka upp. Blätråkigt rent ut sagt!
Men nu är den tom! Istället är min lilla rosa packad.
Imorgon bär det av mot fjälls... igen!