2010-04-29

UPP SOM EN SOL & NER SOM EN PANNKAKA

Vilket härligt väder som drog in över Stockholm under eftermiddagen. Riktigt varmt!
Inte ville jag åka hem då int... Så det bidde efter sväng på stan för min del.
Var ute efter endel saker till hemmet, men kom hem med helt andra småsaker. Det brukar bli så. Å det är ju så härligt och komma hem med en massa färgglada kassar och plocka upp allt småskrot man lyckats hitta. Glad!


Men hörrni, från det ena till det andra...
Det här med att prova bikini. Vad är det för jävla skämt! Varför utsätter man sig för skiten, varje år? Man vet ju redan resultatet. Katastrof! Inte alls roligt. Mitt humör som var på topp åkte snabbt ner i skorna. Blä!
Var ju bara tvungen och tröstshoppa lite mer efter mitt skräckbesök i provhytten. Fy faaan, säger jag bara!

Det blir sallad till middag...