2010-04-13

LILY OF THE VALLEY

Jag har en favoritsyssla.
Å det är att efter jobbet strosa runt vid Fridhemsplan och glutta butiker. Alltid hittar man nåt kul. Börjar vid Västermalmsgallerian och går sedan vidare längts St Eriksgatan mot Åhlens och min favvo butik IN & FINN.
En avstickare till Lindex blev det också. Hitta där ett gulligt armband i jeans som det stod Anna på. Tack.


På IN & FINN köptes en massa nödvändigheter inför kvällen. Vi har haft storstädning DELUX här hemma idag.
Men innan dess hann jag med en liten date med mamsen på solariet. När jag väl kom hem var Starsky redan i full fart med fönsterputs i högsta hugg och tvätta fönster. Vilken karl jag har, va?!

Vi har hela kvällen tokröjt, dammsugit, dammat everywhere(!), skurat golv och tvättat.
Åter då till det jag handla på IN & FINN, nämligen sköljmedel! Sköljmedel med doft av liljekonvalj. Vi har även AJAX - Fete des Fleurs i samma doft. Så nu doftar det Lily of the valley (Älskar order liljekonvalj på engelska!) i hela lägenheten.
Ljuvligt!