2010-04-21

VAD HÄNDE?

Här sitter jag och har ont i alla kroppsdelar du kan tänka dig. Armar, mage, rygg, rumpa, ben - You name it!
Ja vad fan hände egentligen?

Tidigare idag
Sitter på SATS hemsida och bokar in träning framöver. Måste bannemej sätta igång med träningen nu, helhjärtat. (Ja vi får se hur det blir med det, men det låter ju bra nu iaf...)
Måndagar - dansaerobic & Onsdagar - afro är de jag känner för mest. Jag känner för fredag också. Tidigare har jag gått på aerobic på fredagar. Det var kul. Perfekt, det kör jag på. Jaha nähä, det fanns inte längre. Istället något som kallas crosstraining. Det kan väl inte vara så farligt? Vi kör! Eller?

Crosstraining
En cirkelträningsklass där vi tränar kondition och styrka i olika stationer. Instruktören coachar och inspirerar dig till tuff och effektiv träning utan större krav på koordination.

Fan heller! Jag kommer dööö!
Jag avboka mig lika snabbt som jag klicka i för att delta.

Åter då till min onda kropp...
Vad tror ni händer idag då? Tror ni inte på fan att afron blir inställd pga utebliven tränare. Det är ju inte precis lätt och slänga in vem som och köra det. Så ja! Nån kom på den brilljanta idén - Vi kör crosstraining!
Oh lord...
Jag som fick smärta i kroppen av att bara läsa om det!
Men vad fasiken... Inte ville jag gå hem när jag ändå var där. Bara och bita i det sura äpplet!


Å ja, jag gjorde det! Å ja, I died! Å ja, jag har redan träningsvärk! Å ja, jag kommer har stora problem och komma från vår våning ner en våning till lunchrummet imorgon! Å ja, det kommer förmodligen vara apasynd om mäj imorgon! Å ja, belive it or not, jag gillart!
Ooooh yes!