2010-04-28

WARP

Jag har handlat WARP!

Det kan jag säga att det skulle då aldrig hänt för några år sedan. Jag har verkligen dissat och satt en riktig tönt stämpel på det märket.
I min hjärna har det bara simmat runt märken som Volcom, Nikita, Burton, Dragon mm. Så att använda ett B-märke som WARP från Stadium– I dont think so!

Fast nu är det såhär att varje gång jag är på Stadium och hittar något djävulskt snyggt så är det av just märket WARP. Typiskt! Tidigare har jag av ren principsak inte köpt. Bara för att. Det är ju WARP liksom... (Skitfjönigt, I know! Men nu är det så)

Men så igår kunde jag inte längre stå emot frestelsen. En gul hoodie, grym passform, sådär perfekt lång över rumpestumpen och kosta bara 299. Klart som fan det är WARP!


Jag kan inte annat att erkänna att WARP har galet snygga kläder (gaskat upp sig rejält) nu för tiden och billigt är det. Precis min stil!

HIGH FIVE för WARP!