2010-04-26

THIS WEEKEND

Vad hände med den lugna helgen? Inga planer, bara vara, inte göra nåt...?
Jag har ju för bövelen inte varit hemma en helg på över en månad!

Mitt mål för helgen var inställt på att vara hemma och njuta en hel del av att just göra ingenting.
Men nej, nej... inte det inte. Vi kör fullspäckat schema helgen rakt igenom, men jag fick en sovmorgon i min egen säng iaf!

Det blev fredagsöl. Spontant pyjamasparty i Stockan med thaimat. Lördag tidig eftermiddag hos svärpäronen i Bålsta. Bus med Hollbis. Första vårglassen. Kalas på Båtsbacken för Starskys bror med smarrig smörgåstårta och gott vin (Trevligt, men alltså... Jag gillar barn, absolut! Men när det är lika många barn som vuxna på en fest börjar det panika lite lätt i min kroppen. Inte riktigt van, om man säger så... Snacka om High Chaparall!)
Det blev en tidig kväll. Larmet gick plötsligt i svärpäronens hus... (Redo och klubba inbrottstjuvar) False alarm!


















Sleep over i Bålsta med mys i vårsolen dagen efter. Fram med utemöblerna. Grilla - grillspett - Mmm... Shoppa på Willys. Trött så jag mår illa. Hemma sen söndag eftermiddag... ZZZzzzZzz!
Det var den lugna helgen det... Men det har varit kul såklart!

Siktar på en lugn nästa helg. Eller inte...
Fredag - Valborg - Tjoflöjt!