2009-07-01

ARGBIGGA with license to kill, right?

Imorse var det nära att jag gjorde en wrestling armbåge attack på Starsky. Ibland kan han driva mig till vansinne på mornarna med sitt jä(pip*pip)la snoozande!
Jag ser rött!!!


I och med att han har en ny mobil så var det ett helt annat ljud när väckarklockan satte igång. Ni vet en sån där triangel man satt och plinka på på musiklektionerna i skolan. Så lät det! Det börja väldigt lågt och öka sen för varje gång det klinka till. Med tanke på att Starsky låg däckad som en padda i sängen och snusa sött kan ni förstå att volymen var uppe på max innan han trycke av. Eller rättare sagt, snooza om! Det här låg jag och lyssna på och acceptera(!) i 45 minuter.
Det eka i hela skallen på mig!
Det sköna med hela är att Starsky INTE ALLS FÖRSTÅR!!! varför jag blir sur???