2009-07-08

BEMPIS FÖDELSEDAG

Igår fyllde min bästa Bempis år. Oj, vilken härlig buffé av godsaker hon bjöd på. Det var hemmagjorda små kycklinggrillspett, revben, kallskuret, färskpotatis, såser, dipp, sommarsallad och smarrig limetårta till efterrätt. Jag var nära och sprängas på kuppen efter allt intag. Herre gud så gott det var och mycket trevligt hade vi.




Min Bempis. Hon är fin hon. Lika fin på insidan som utsidan.
Hon har ett hjärta av guld. Hon är mycket smart och väldigt klok. Hon är vacker som en gudinna. En killer body och bröst to die for!
Sen det bästa av allt: Hon är min bästa vän!
Det finns ingen som får mig att känna mig så bra och stark som hon. Vi har känt varandra sen första klass så hon känner mig utan och innan. Vi ses kanske inte så ofta som vi vill, men vi vet att vi är bästa vänner som alltid finns där för varandra. Det är skönt, det är kärlek.