2009-07-09

FULL RULLE

Usch vilket pissväder vi har idag! Fast jag känner ändå att det är ganska skönt.
Har så mycket och göra denna vecka ändå innan semestern sätter fart. På måndag kan det gärna bli fint igen!


Som jag och Starsky flängde runt igår! Det var IKEA Barkarby för köksprylar till stugan i Idre. Lite annat småplock var också planerat att handla, men det hann vi inte med för vi tvungen och brumma vidare till Täby till kl 18 där vi fyndat en soffa från Blocket. Pust och stön ner för en tight trappa från andra våningen. Sen tillbaka till Barkarby för kakel köp på Bauhaus.

Imorgon ska det inhandlas golv och på lördag blir det färghandeln och en sväng till IKEA igen för det vi inte hann med igår. Mycket är det som ska fixas innan vi drar upp till fjälls på söndag. LÄNGTAR!


Stress, stress, stress... Samtidigt riktigt kul! Ska bli spännande och se förändringen som kommer ske i vår furu invarderade stuga. Som mitt lilla socker gulligt sa "Åååh, har ni köpt bastu med kök!"

Ikväll blir det tvätt och städ för hela slanten. Hoppas att få en tid i tvättstugan. Vår lille tvättmaskin hemma har inte en chans att i tid tvätta rent vår skithög som bara växer och växer.

Min energi är på topp! Jag mår great! Nu kör jag så det ryker in i det sista. Nästa vecka kan jag slappa. Semester!