2009-07-22

I´M ALIVE

Jo men jag lever! Däremot har vår lille dator valt att lägga av! En propp gick och poff så ville inte datorn vara med längre... Snyft! Känner mig helt tom...

Nåväl, får se över det när vi kommer hem. Idag är det onsdag och vi skulle egentligen bege oss hem, men i morse vakna vi till blåkupa vilket innebar lycka! Här uppe i Idre har det nämligen var höst de senaste dagarna med 10+ grader och spöregn. Burrr...

Sen mitt uppe i allt sista bök och stök igår fick vi oss en riktig jävla surprice! Jag på pensel och Starsky på roller när vi hör någon tok utanför ligga på biltutan galet! WTF! Vi känner ingen här??? Starsky tittar ut och tittar sen på mig "Du kommer inte tro dina ögon!"
Utanför står Kooch och mitt lilla socker!!! Tokjävlar!!! De "hade vägarna förbi" så att säga... Riktigt kul! Även T2D och Friisan har varit på besök. Skönt med lite paus i allt byggdamm. Därför var det ingen stress hem idag heller när vi fick fin besök.

Ska skriva mer när jag kommer hem (på 7-eleven eller nåt) och lägga upp bilder på bygget. Det börjar arta sig nu...


Ha d fint så hörs i inom kort!
Pözz från mig!