2009-07-07

BIO OCH POPCORN I MASSOR

Igår var bio inbokat med några kollegor på jobbet kl 18.30. Innan tiden var slagen sprang jag mig svettig efter present till Bempis som fyller år idag. Hipp Hipp Hurra på min söta Bempis da!
Sen en snabbis hem för två snabba små rostmackor (Taktikmat!) innan jag skulle fylla mig själv med popcorn. I LOVE POPCORN!


Det går bara inte att gå på bio utan popcorn. Det vore som att segla utan vind, ro utan åror eller skiljas från vännen sin utan att fälla tårar. Ja, ni hajar...
Jag blir som tokig när jag äter bio popcorn. Som kak monstret, fast med popcorn istället. Hinner inte tugga ur innan en ny näve närmar sig. Det finns ingen hejd och det flyger popcorn till höger och vänster. När jag sen kommer hem och klär av mig faller ett regn av popcornrester ut över golvet.
POPCORN, MMMMMMUMMA!

Bion vi såg var The Proposal. Jag måste erkänna att jag var lite skeptisk innan. Ni vet, typisk kärlekfilm... men jag gillar den! Blev glatt överraskad.