2009-09-09

CATCH UP AND PLANS

Efter jobbet igår styrde jag kosan mot Kungsängen.
Först en snabbis förbi bästa Bempis i hennes butik för en det-var-länge-sen-vi-sågs-jag-saknar-dig-vi-måste-ses-snart-KRAM och sen vidare till Miss Kingsfield för att planera vår nästa träff med "Bitterfittorna".


Super mys och trevlig kväll!
Vi ses för sällan... Det blev en del catch up över min favvorätt pyttipanna och ett glas rött. Sen gnugga vi geniknölarna och skratta galet åt våra tokiga ideer om framtida aktiviteter. Kan tyvärr inte avslöja nåt då det ska bli en suprise, men fasiken vad sjukt kul det kommer bli!!! Planerade dates är nu 26/9 och lördagen före första advent.


Istället för Idol, som alla andra titta på, hade vi hennes son Kevin som stod för underhållningen och tog fram guran och drog av Johnny Cash - Ring of fire, bara sådär... Han är helt självlärd! IMPONERANDE!



Det här, mina vänner, är min gudson! STOLT!