2009-09-14

SÖNDAGS TRIPP

Söndag morgon hade jag tänkt mig en lång sovmorgon, men nä nä... Klockan 9 var jag pigg som en mört. Åt en smarrig frukost och kröp sen tillbaka till sängs under det varma täcket en stund till (ville inte börja dagen för tidigt) och titta på TV. Så skönt, så skönt och mysigt.

Starsky hade under dagen några plumber jobb inplanerade så det blev en liten tripp med firmaskeppet. Jag hade inga planer och jag gillar och åka bil med min Starsky så jag följde med som "assistent".
Lunch på donken Take Away och sen en fika i Stocksund på vägen hem. Lagom och trevlig liten utflykt en söndag.





Söndagar är heliga för mig. Inget får vara inbokat på kvällen. Så ganska tidig eftermiddag var vi hemma igen och tillbringa resten av kvällen med obligatoriskt mys i soffan framför TV:n. Till middag blev det lördagens rester, mums!