2009-09-21

TUNG MÅNDAG

Vår lilla maskot Buddha bus tycker det är måttligt roligt och fika med oss ibland. Bilden speglar otroligt mycket hur road jag var på jobbet en bakis måndag som denna.


Jisses sicken härlig måndag jag haft, nooot! Mådde som en kratta hela förmiddagen och har haft frossa till och från hela dagen. Halleluja!
Det här med att gå på krogen tar på tant! I alla fall när man häller i sig bärs som en stor lastbilschaffis.

Nära var det att jag tänkte skippa träningen efter jobbet, av ren seg och lathet. Men jag tog mitt förnuft till fånga. Otroligt glad är jag för det. Att släppa loss till härliga rytmer och känna svetten drypa till ett dans aerobic pass var precis vad jag behövde för att komma över min bakis måndag! Känner mig renad!

Nu blir det Svenska Hollywoodfruar. Bästa underhållningen på länge!
Ha en mysig måndagskväll!