2009-09-03

SHOPPING

Jag shoppar som bäst med min mamma. Så jag blev superglad när hon utan tvekan svar ja! till en sväng på stan idag.
På min shopping lista var lite smått och gott till stugan. Vi åker efter jobbet imorgon till Idre igen över helgen. Har fortfarande lite kvar att fixa med där.

Jag köpte jättefina rutiga typiska stug gardiner på Åhlens som jag och Starsky spanat in tidigare. Vidare strosa vi Kungsgatan ner. På STOCKHOME slog jag till på ett fint skifferfat att ställa blockljus på och på Lagerhaus sen gick jag loss på ljushyllan. Hitta bla blockljus som ser ut som björk. Starsky och 76:an Backlund var busar och fällde en björk i somras. Den tänkte vi ha i ett hörn i stugan. Så passande! Det här kommer bli så bra!














Gud så fina saker det finns på Lagerhaus. Allt är så färgglatt, piffigt och fyndigt. Jag vill ha allt!
Ska gå loss galet där inne när fokus på stugan lagt sig. Då ska vår crib här hemma få sig en omgång! Mycket glada färger ska det bli. Mer färg åt folket!