2009-09-01

MAMMA & JAG

Precis hemkommen från en mysig kväll med mamsen på stan. Vi hann med lite shopping, en hamburgare, bio med massa popcorn (såklart!) och sen en skön prommis från Medis till våra hoods.


Det blev den nya Beckfilmen. Helt ok!
Jag har alltid gillat Beck. Lånade alla boxar av Fisen i somras och malde mig igenom de dagar vädret inte var på topp. Beck Freak - Hey, thats me!

Det var på tiden att vi fick ihop en date, jag och mamsen. Vi har knappt träffats nånting i sommar och det är tråkigt.
Vi är ena riktiga musslor både jag och mamsen. Vågar inte riktigt öppna våra hjärtan och berätta vad vi tycker och tänker eller säga hur stor saknaden varit. Vi vet, men att i ord berätta det. Det är svårt för både mig och mamma.


Jag vet att mamsen smygläser här ibland...
Bara så du vet så har jag saknat dig jättemycket !!! Ser fram emot, när den härliga hösten faller på, en riktig mys söndag ner degade i soffan framför Helt Hysteriskt och massa snask... BAMSEKJAM!