2009-09-19

FRIDAY AW

Träning - Slog till med ett basic aerobicspass. Har nästan glömt bort hur roligt vanlig aerobic är! Nu för tiden är allt mer invecklat med dansaerobic, strippaerobic, afro, you name it! Tacka vet jag aerobic i all enkelhet (även om afron är favoriten), Riktigt skoj!


Skönhet - Tog mig en lång härlig dusch och sniffa kola hårinpackning. Blev fan hög på kuppen! Herre min gud så gott det luktar!



Middag - På menyn: Ryggbiff, kroketter (som jag suktat efter hela veckan), Cafe de paris sås (som jag i mina tankar slicka i mig hela skålen), krispigt grönt och en flaska rött som Starsky min fina karlsky dukat upp till det att jag kom efter träning.

Kvällsmys - Tillbringade resten av kvällen i soffan under en filt framför IDOL smuttandes på ett glas rött.
Sen somna jag sött...

FREDAGSMYS!