2009-09-15

När katten är borta dansar råttorna på bordet...

Precis hemkommen från en långpromenad hem från jobbet. De senaste två veckorna har jag råkat ut för så mycket skitärenden på jobbet så jag håller på och kräkas, fy!
Skönt med en prommis och rensa hjärnan. Det är ju så fint väder och luften är härligt frisk!


Slank förbi solariet också en sväng. Den lilla solbrännan från i somras börja lysa med sin frånvaro må jag säga. Utan färg på kinderna kan man se riktigt trött och sliten ut. Det gillas inte!

Starsky är på vift i Bålsta så det blir middag själv ikväll. Tråkigt kan tyckas, men inte fäller jag tårar för det inte... Nä nä...


För jag ska nämligen kalasa till det med en lyxmiddag på fiskbullar och potatis. Hur gott är inte det?!
Starsky är inte direkt stormförtjust i det så jag får passa på och gotta mig i min ensamhet! Oj oj oj så flott det ska bli!