2009-10-06

NACKE DE LUX

Det har varit två dagar av självömkan. Det har varit synd om mig. Det har det!
Jo, för jag har haft så jävulskt ont i min nacke! Som i sin tur resulterat i strålningar rätt upp i skann. Har varit helt bäng bula och veck i två dagar. Det har inte varit kul kan jag lova.
Men det känns bättre nu. Idag kom den ungerska massören till jobbet som en räddande ängel och knåda mig till människa igen. Thank gaaad!

Efter jobbet mötte jag och Starsky upp Marinella och 76:an Backlund. Det nalkas RockaBilly fest (Oooh lord, vad ska jag ha på mig?!!) på lördag. Och eftersom det är kalas så måste present inhandlas. Lättare sagt än gjort... Shit så svårt! Men till slut hitta vi lite guld korn. Nöjda gick vi till Taco bar och roffa i oss en varsin Nacho de lux och kände oss sen även belåtna.