2009-10-13

PAUS

Det har varit lite tyst på bloggen, jag vet...
Sorry söta ni som följer mig, men jag har helt enkelt blogg torka och ingen lust heller just nu. Har faktiskt varit ganska skönt och slippa i några dagar och det kanske blir några dagar till...

Höstmörkret har tagit ett fast grepp om mig. Är otroligt trött och har noll energi. Jag är absolut inte deppig eller så. Tvärtom är jag skönt glad, bara väldigt off. Just nu finns det ingenting som går upp mot en kväll i soffan under en varm filt med massor av tända ljus och en kopp te i handen. Där trivs jag!

Igår efter att Starsky smet iväg på träning var det just soffan för min del. I fosterställning, under filten och med datorn framför mig. Nästan hela säsong 5 av The Hills på MTV.com lyckades jag blänga mig igenom och ostbågar åt jag så det spruta ur öronen. Oj så trevligt det va!
Glad för det lilla, så att säga...

FEST I LÖRDAGS! SKOJ!


Tjusiga va?

Puss puss du söta lilla bomullstuss. Glöm inte bort mig om jag skulle vara lite frånvarande... Jag kommer snart tillbaka, kanske redan imorgon...
PÖZZ!