2009-10-21

USCH MIN DUSCH!

På alla fyra i endast trosor och linne (En vacker syn kan tänkas...) kryp jag igår kväll runt i duschen med rengöringsmedel och trasa i högsta hugg.
Kliniskt rent stod på schemat denna kväll! Först fick duschen sig en omgång och sen vår klaostrofobiska toalett. Sprut och skrubb, sprut och skrubb... Blev nästan hög på kuppen!
Varför nu detta ADHD beteende?

Jo för idag har det sprungit runt män här och rensat stammarna i vår bostadsrätts förening. In och ut i varje lägenhet. Ett ostädat hem med folk på besök går inte!
Tur var väl det att de skulle komma för duschen var verkligen i behov av en helrengöring. Duschen som gud glömde, så att säga... Jisses!
Men nu är den skinande ren!


Istället har jag nu en hel IKEA kasse med prylar från duschen! Nessesärer, korgar med smycken i mängder (Jag har galet mycket smycken som jag knappt använder!), halsband, armband, örhängen, hårfärg, platttång, krustång, mer smycken, smink, hårspolar, solkrämer, solbrillor, nagellack, pärlor, YOU NAME IT!
Hur sjutton fick allt plats?
I helgen är det jag som ska gå loss i denna kasse och rensa!