2009-10-17

VÄLMÅENDE!

Uppe med tuppen! Som vanligt, nu för tiden.
Men det är himlans skönt. Ta vara på dagen liksom...

Vet inte vad som hänt med mig? Känner mig otroligt harmonisk och tillfreds med allt just nu (även om jag är lite hösttrött till och från).
Det måste ha med träningen att göra. Sen också att jag draget ner på det här mulldrickandet av alkohol. Det blev en hel del av det i somras. Då kände jag mig konstant som en uppblåst ballong. Nu känner jag mig näst intill renad på nåt vänster. Välmående!
(Tro nu inte att jag gått och blivit frälst eller nåt... Klart som sjutton jag fortfarande fester till! Hallå, det är jag, Anna! Har bara dragit ner lite på det...)

Otroligt nöjd och glad är jag iaf att jag gjorde slag i saken och verkligen tog tag i det här med träningen. Det är verkligen A och O.
Hörni, det är inte längre snack och lite verksta! Jag tränar! Jag gör det!
Klapp på Fröbergskans axel, visst da?! =)

Det bästa med att börja träna är att jag kan gotta mig ibland utan och få dåligt samvete och känna mig som skräphögen i Fragglarna!


Som jag gjorde igår! Det blev pizza, chirre-dirre, smågodis och favoriten DUMLE klubbor, MUMMMA!

GODIS!!!