2009-10-23

GLÖGG OCH FISMAGE

Julinspiration igår!
Innan själva tillställningen börja åkte jag och två kollegor till Liljeholmen för att spana in deras nya köpcentrum.


Där var det ett kaos utan dess like! Folk var som tokiga, brandlarmet gick, rulltrappor stod still och det var köer överallt.
Men i allt stim lyckades jag armbåga mig fram och hitta koftan med stort K på Gina.
Kärlek!

Vidare åkte vi till Gullmarsplan där vi mötte upp resten av kollegorna för en matbit på Il Forno Da Nova. Smarriga pastarätter och vedugnsbakade pizzor.
Sen så bar det av till Quality Globe Hotel som ligger vägg i vägg med Globen där Julinspirationen ägde rum.


Lite mingel, första (kanske lite tidigt...) glöggen slank ner och det var tips, trix och inspiration inför julen som komma skall i blomsterbranchen. Det var en sån där lagom trevlig kväll.



Hade dock väldigt stora problem och konsentrera mig. En rikig fismage som levde rövare retandes med mig precis hela kväll (och har gjort hela veckan och även idag!)
Intresseklubben antecknar, antar jag?
(Om så önskas kommer en lägesrapport på måndag. Bara och hojta till!)

;) Trevlig helg!