2009-10-26

DRÖMMER MIG BORT...

För ett och halvt år sedan var jag på Hawaii. Vackra Hawaii... Låter helt overkligt, men jag har varit där! Det är alldeles, alldeles underbart! Nån gång i mitt liv ska jag åka dit igen...


För andra är det vardagsmat... (Sa hon bittert...)
Imorgon åker mamsen och platic daddy dit igen (för typ 5:e gången) med en liten avstickare till New York i 4 dagar först. Nä men jag är inte alls avis!


Jag trivs bättre här i ett grått sketet oktober Stockholm med min pruttmage än att ligga på beachen i Honolulu och känna solens strålar steka min kropp, strosa längst strandpromenaden med kassar fyllda med billig märkes shopping och se solen gå ner i horisonten innan en kall paraplydrink svalkar min strupe.
Nä det vill jag absolut inte vara med om!

JO DET VILL JAG!!!
Fan så avis jag är! Buhuuu...


Jag får skriva önskelista istället:
VOLCOM prylar
Alter EGO T-shirts
VANS prylar
Skor
i.d smink
Hawaii souvenirer