2008-02-01

1:a inlägget! =)

Ha ha, tänka sig att JAG som är sååå urusel på att skriva (men är bra på mycket annat, hi hi...) sätter igång med en BLOGG!! Ganska komiskt faktiskt... Men, men jag tänkte att det kunde vara en rolig grej! Tycker ju själv om att läsa om hur mina vänner har det, så då måste jag ju bjuda tillbaka för sjutton... =)



Har fastnat total i det här med att läsa bloggar! Blir nästan sur här på jobbet om jag har för mycket att göra! Då hinner jag ju inte med och läsa... CRAZY! Varför det har blivit såhär är bara och tacka mitt kära enegiknippe i Bålsta som lurat på mig detta!! Tack så j..la mycket!! ; )



My big love Starsky berätta en kul grej imorse:
Han var på Shell, som alltid på morgonen får en kopp kaffe och snus...
När han sätter sig i bilen ser han en äldre finare Östermalms dam tanka bilen. När hon är klar går hon till tanken på andra sidan för att hämta papper. Vad hon glömmer bort är att dra loss pappret! Så hon kilar iväg, typ 15 m, med pappret efter sig!!! Ha ha... Hon upptäcker till slut detta och försöker dra loss, men så åker det ut ännu mer papper!! Ha ha....
Det är på Shell det händer.... =)