2008-02-20

Skönt att du är hemma...

Har knappt hunnit skriva nåt under helgen, så jag passar på och uppdatera lite nu när det ÄNTLIGEN blivit lungt efter Alla Hjärtans Dag!

Min Darling kom hem från Kanada i lördags! Gissa om lilla jag var glad? =) Har saknat honom så otroligt mycket!
D va första gången vi var i från varandra så länge. Det är verkligen nyttigt att vara det ibland. Det dök upp så starka känslor som jag knappt trodde att jag hade?!
Underbar känsla!

Helgen var ganska lugn... Starsky har verkligen levt upp till order Jetlag! Tröttare karl få man leta efter... ha ha... Han har alltid sagt:
"Äh, jetlag är bara nåt folk hittar på för att slippa gå till jobbet dan efter"
Ha ha... jora så att...

"Åh vad mysigt att du är hemma darling!"
"ZZZzzzzZZZzz...."
"Darling?" ;)

Har inte gjort så mycket resterande dagar... Mest jobbat och slappat. "Mr Jetlag" har sovit till och från och jag har verkligen fastnat framför TV:n varje kväll! Hur tråkigt som helst, fast ganska skönt ibland också... Att bara få ligga brevid sin Love och mysa...