2008-02-03

I en annan del av Köping

Äntligen är denna underbara serie tillbaka på söndagkvällar kl 20.30... I love it!
Jag blir så otroligt lycklig när jag ser de här härliga personligheterna! Filips (Filip & Fredrik) syster med sin ständiga kommentar "Å så ra" efter varje mening. Sen har vi Tobias som svär konstat! =)
I det här programmet var de på Kolmården och de åkte på safari. De sitter i bilen och Tobbe får syn på en älg "Jävla djur jävel" och "Äh, fyfan vad äckligt" på brett "köpingsmål" Senare fick de hälsa på tigrarna och Tobbe säger till skötaren "Äh, håll käften på dig!" Skötaren ska senare visa dem vidare... Tobbe: " Jag hittar nog det fan bättre än dig" Han e så jävla rolig!!

Man sitter och ler konstant genom hela programmet! Man blir så glad inombords av att se att de är så otroligt lyckliga även fast de kanske inte är som alla andra...
Kan bara rekommendera detta program, heeelt underbart!!! Massor med kramar till alla på gruppboendet i Köping!!! =)

Från det ena till det andra...
Idag fyller mitt "lammkött" Starsky 26 år: HIpp Hipp Hurra tlll min Darling ida!!
(Det blev bara 6 ljus, fick inte plats med nå fler)



Starsky åker till Kanada på tisdag för och åka skidor i 10 dar, så det blev en hel del Kandensiska dollar i födelsedags present... =) Av mig fick han en KASK mössa, för ovanlighetens skulle... (Han har typ alla snart)

Buhuuuu... Kom precis och tänka på att jag kommer att vara själv i hela tio dar!! Hur ska det gå???
Jag förstår inte hur han kan välja och åka till Kanada med 7 grabbar och åka skidor i tio dar när han kan var hemma med mig???!!! Hallå?? ; )
Dom kommer få det så jävla grymt, e sååå avis!! Kommer sakna min Starsky alooot!

Min födelsedag närmar sig med storsteg... Bara 2 dagar kvar, sen är man 30+, ooo looord! Gammel kärring!
Eller... kvinna i sina bästa år kanske man ska säga! =) He he...

Tjing tjing!!