2008-02-06

Ensam...

Usch nu känns det lite ensamt faktiskt...
Hade en supermys kväll med mina kollegor. Filmen vi såg (Försoning) va sådär, lite för deep för min smak... Men ändå skoj och gå på bio!

Men nu är ja hemma all alone again... Tänk att en lägenhet på 45 kvm kan kännas hur stor som helst!
I vanliga fall när jag e ensam hemma så kan jag tycka att det är skönt, men inte nu när jag vet att det är i 10 dar!!!
Är jag hemma själv en helg älskar jag och städa och gå runt och pula med allt möjligt, men inte nu inte...
Sooo boooring!!

Sen är man ju bra knäpp i huvudet. Jag valde själv att inte fira min födelsedag idag, men nu i efterhand känner jag mig helt ensam och nästa lite deppig... Blir så arg på mig själv... Varför kan jag inte bara bjuda in folk på fika! Ska det vara så jävla svårt! Men å andra sidan gillar jag inte att fira min födelsedag heller... Suck... Känner mig som "Smigol" i Sagan om ringen! ZZzzzZZzzzzzz...... Äh, vad fan, jag har ju fyllt 31 år idag, men ser ut som 21! ; )

Tack alla söta vänner som skicka sms idag och skrivit på Facebook!! Pözz på er alla!!

Nu ser jag fram emot och träffa min kära vän från Kingsfield imorgon innan hon ska på gospel, Halleluja!!