2008-02-13

Pjutt Pjutt

Så himla roligt... Idag när jag var ute och rökte så stod jag med två lite äldre damer från ett annat företag i huset. Vi står alltid och snackar lite skit hit och dit... (Cigaretter är inte bara en cancerpinne, utan även en väldigt social pinne!) ;)
Iaf så böjer sig den ena damen sig fram för och fimpa och från hennes bakre del kommer det där pinsamma ljudet man inte vill vara med om när man står med folk man inte känner:
PJUTT!
"Nä men, oj oj, där kom det en liten prutt" Säger hon, som ingenting och kilar in...
Jag hann knappt reagera innan hon var borta igen! För henne var typ ingen big deal, precis som om hon gjorde det varje gång hon fimpa... ha ha ha!
Iof är inte jag den som bryr mig heller (ÄLSKAR kiss och bajs humor) men hela grejjen var så himla lustig! =)

Kiss och Bajs!