2008-02-06

Hipp Hipp hurra på min födelsedag!

På mitt jobb har vi en tradition att när någon fyller så kommer HELA kontorer och sjunger för en och så får man en vacker bukett (Såklart eftersom jag jobbar på ett Blomster Företag)
Man vet varje år att snart kommer dom! Man vet innan att ett massmail skickas ut: Idag fyller Anna år (eller någon annan) Vi firar kl 13.45.
Klockan är 13.45, man hör sången "Ja må hon leva närma sig" OOOH NOOO!!! Nu kommer dom!! Usch vad jag hatar d! Iof en jättegullig grej från företaget, men ååå så jobbigt... Gillar inte att stå i fokus på detta sätt!
Men tack tack ändå för de vackra blommorna! (Som får stanna på jobbet, då mina katter har för vana och röja loss rejält på just blommor)

Min Starksy har nu anlänt till kanada. Han skickade sms vid 11.30 idag. Då var de framme... Han åkte igår morse kl 09.00!!! Galet lång resa!!!

Idag på min födelsedag ska jag gå på bio med mina söta kollegor. Skönt att de kan ta hand om mig när Starsky är borta... ;)
Nä, riktigt så är det inte... Känner faktiskt att jag inte orkar fira på nåt annat sätt... Men till helgen firas det med mamsen och plastic Daddy...

Nä nu måste vi kila iväg så vi hinner men Mc Donalds innan bion också!! MUMS!!

PÖZZ