2008-02-25

Helgen...

I fredags var vi hemma hos våra vänner på lilla Essingen. Jesus vilken lägenhet! En etagelägenhet med världens största walking closet! Alla tjejers dröm!!! När jag blir stor och ska flytta till något störra, då jäklarns ska jag också ha d!

Blev lite småsalongs under kvällen... ganska lugn tillställning...

Starsky fick under kvällen reda på att hans mormor gått bort... Sorligt.... Det hemska är att bara två dagar innan gick hans farmor bort också! Helt sjukt...
Så under lördagen var vi på en minnesfika hos hans förädrar. Vi tände ett ljus och prata en massa minnen... Desvärre hann jag aldrig träffa någon av dem...

Till fikat bjöds det på smörgåstårta, sjuuukt gått! Eftersom man inte äter det så ofta så tar man gärna en bit till... Fy bubblan vad illa jag mådde sen...!

På kvällen sen hade vi besök från Bålsta och lilla Essingen. Vi käka tacos, spela spel och titta på melodifestivalen. Asså melodefestivalen i sig suger ju, men jag måste bara kolla eftersom BJÖRN GUSTAFSSON är med! Han e såååå sköööön!!!

Söndagen var väldigt lung.... Jag och Starsky tog en sväng runt Södermalm. Vi var ute och knata i två timmar! Det är så härligt och bara gå omkring och mysa och hitta nya små bakgator man tidigar aldrig gått på... I love söndagar!