2008-02-07

Biverkningar

Blev inget jobb idag... Vaknade med världens huvudvärk och täppt i näsan. Kände mig helt däckad!
Har haft ont i huvudet sen i helgen och brukar nästan aldrig ha ont i huvudet, mysko?

Min bästaste vän Bempis ringde idag igen eftesom jag inte kunde svar igår pga mina mobilproblem.
"Hur mår du?"
"Nja, har ju mått bättre i mina dar, vet inte vad det kan vara?"
"Men har du läst vad du kan få för biverkning av tabletterna du äter?
"Ähh, nä... Det har jag inte tänkt på..."

Springer direkt till skåpet på toaletten och läser. Vanliga biverkningar för vuxna:
Trötthet, muntorrhet, huvudvärk! DET ÄR JU JAG!!!
Har ju fått nya tabletter då inga andra har fungerat. Frågan är ju nu om dom här är så mycket bättre??
Varför jag börjat äta är för att jag blivit allergisk mot mina tissar... =(
INGE ROLIGT ALLS! Jag ser ju nu det värsta framför mig, att jag ska behöva lämna bort dom!

KROKODILTÅRAR!!!