2008-02-12

Prosit prosit prosit...

E fortfarande lite hängig... Suck... Har varit det i flera dagar nu! Tänkte gå till jobbet idag, men kände att jag inte var helt ok iaf...
Det är verkligen upp och ner hela tiden! Snörvel, huvudvärk och nysningar om vart annat.

I lördags trodde jag att jag var bättre så jag bestämde mig för att gå på tjejmiddagen som vi bestämt med "Secret sisters"
Vi är ett gäng brudar på 6 personer som träffas ca 4 gånger om året och hittar på något skoj. Sist hade vi dildoparty, oj så skoj!! Då var vi verkligen ett gäng fnittriga brudar... =)
Det roliga med det här gänget är att vi egentligen inte känner varanda så väl... Det är ett ihop plock av:
ME + min vän Miss Kingsfield, Big Sister till Kingsfield, Big S bästa vän: Miss Lidingö. Sen har vi "Tysken" (Som känner Miss Kingsfield) och sist men inte minst (eller jo, hon e nog minst) Little C som känner mig och Miss Kingsfield sedan tidigare... =)

I lördags var det ganska lungt. Vi hade bara en enkel tjejmiddag med en massa "skitsnack" om grabbar, silikonbröst och heliga andar & spåtanter (Sånt som tjejer brukar prata om) Fast jag hade gärna sluppit pratet om andar och grejjer, fixar fan inte det!
Kommer ni ihåg när man var lite och lekte anden i glaset, huuuuaaaa!!
Hela kvällen hade vi tema ROSA. Kläder, dukning, fördrink, godis etc etc, sååå typiskt tjejigt, hi hi... ! =) MYSPYS!




Det roligaste under kvällen var Big S prat om den hemliga Mr Axxxxx F: "Asså vet ni vad Axxxx F sa" "Asså Axxxxx F, han e så rolig" etc etc... Dessa komentarer dök upp konstant under hela kvällen!! Den där Axxxxx F verkar ju vara en super kille, Big S? ; )

Kvällen slutade hyffsat tidigt. Det var skönt med tanke på att jag vaknade sen på natten och var ännu sämre. Kunde knappt andas! Det kom bara små visslande ljud från halsen och jag var helt täppt i näsan, PANIK! Sov ingenting den natten...
Dagen efter kilade jag iväg till apoteket på Fridhemsplan (Tuuur att de har öppet även på söndagar) och fixade allergi nässpray. Fick även astma spray från min kära vän på Polhemgatan... Så natten därpå sov jag som ett sött litet barn... Men vakna ändå med huvudvärk... ZZzzZzz... Orkar inge mer nu!! Imorgon går jag till jobbet hur jag än mår, ORKAR INTE VARA HEMMA MER!!! Sitter uppe i takhörnet snart!

Nu är det bara 4 dagar till min Starsky kommer hem, LÄNGTAR!

PÖZZ Å KJAM!

PS: Tack Tysken och Miss Lidingö för den goda och fina maten ni ordnade!!! DS.