2008-03-31

Galet crazy sex?

Vakna upp på lördags morgon och fick se det här framför mig! "Vad fan hände igår egentligen?"
Är det så att jag inte kommer ihåg att jag var med om världens filmscen där kläderna flög och vi hade galet sex hela natten?!



Ne... Så full var jag inte så jag inte skulle komma ihåg d! Jag var helt enkelt lite smått rund under fossingarna och ville snabbt i säng! Inget ovanligt att jag snabbt som sjutton ska i säng när jag själv känner att "Nä du, lille Anna, nu är du nog för full"
Det har till och med hänt att jag sprungit hem! Gärna också att jag smiter när ingen annan ser mig... Konstig dryck det där man fyller sig med...

Jag och Strasky skulle egentligen bara vara hemma i fredags. Käka Chili Con Carne, titta TV och bara mysa. Istället blev det middag hos hans bror med familj, Dolly och lilla (9 månader) Holban. Där det bjöds på spagetti & köttfärssås och rötjut.
Lilla Holban åt slippriga makaroner med smör på. Man kan ju undra om hon fick nåt i sig flicke barnet?