2008-03-20

Nä men Starre Starsky?!

Kom hem igår efter jobbet... Vet ni vad min karl hade gjort då... STÄDAT!!
Lite smått chockad måste jag säga, men framför allt blev jag så otroligt glad att jag nästa fick tårar i ögonen! Jag var ju sååå trött och såg allt stök framför mig som jag skulle behöva ta tag i innan vi skulle åka till Sälen igen...
Hela veckan har jag tänk ta tag i det, men har inte haft ork... Har därför varje kväll suttit i soffan och suckat och stönat över min egen lathet. Starsky har inte tyckt det varit sååå stökigt så han har inte brytt sig...
Jag däremot är personen som inte har ro i kroppen att bara sitta ner utan att ta tag i det, även om det bara är lite stökigt... Skitgrinig blir jag då!
Starsky har tydligen märkt mitt lilla beteende och ville därför överraska... GISSA om jag blev överraskad!

Resten av kvällen kunde jag bara vara... Tog en lång dusch efter det att jag varit och solat, måla naglarna och bara slöa framför TV:n. Skulle egentligen packat, men jag hann somna innan jag kom på den tanken...

Så i morse var det bara att gå upp med tuppen och ordna det. Tror det eller ej, men jag var faktiskt pigg! Mina blå öppnade sig till och med innan klockan ringde 06.00!

Men man är ju som ett barn på julafton när man vet att det händer något kul... Vi åker ju till Sälen idag!