2008-03-05

Tack underbara familj i Hällefors!

Det är både med glädje och sorg jag skriver nu...
Äntligen har jag hittat en familj som vill ta över mina tissar!
Jag är så otroligt glad att de får bo tillsammans också!

Det var verkligen tungt den dagen jag fick reda på att jag var allergisk mot mina tissar. Har sedan dess inte riktigt veta hur jag ska göra?
Men till slut så var det en kollega till min moster som kunde ta dom. De ska precis flytta till villa, så tissarna kommer få vara ute och springa...

Zumo är en riktig humör katt och allt är bara på hans villkor. Han är världens underbarast när han är på det humöret och kan i nästa stund (När han är rastlös) vara monsterkatten from hell!
Att komma ut på landet kommer nog göra honom gott! Ut och jaga råttor och sen hem och visa sin bästa sida... =)

Cocoz är hur soft som helst... Lite tillbaka dragen, men har gjort stora framsteg på senaste. Hon är den där lilla sockersöta som all tycker om... För henne spelar det nog inte så stor roll om hon får vara inne eller ute, bara hon får vara i närheten av sin bästa vän Zumo...



Jag är verkligen så otroligt glad att de kommer till en familj som verkligen verkar bry sig + att jag genom moster har lite koll på hur de kommer ha d!
Jag kommer säkert också kunna hälsa på dem när vi väl är i trakterna och hälsar på moster...

Det är verkligen en sten inom mig som släppt... Även om sorgen i hjärtat gör väldigt ont, så vet jag nu att de får det bra tillsammans... ( Jag vet att vissa kanske tycker: Äh, det är bara en katt... men nä! Det är mina bäbisar!)

LOVE YOU FOREVER!