2008-03-31

Tacka vet jag Bro Baren!

På lördagen käkade vi lunch med Starskys brolla, Dolly och Holban. Jag var så jäklarns trött när jag vaknade och ville egentligen bara ligga kvar under täcket i sängen och duna om.... ZZzzzZzz... Men jag är glad att jag tog mitt förnuft i fånga och tog mig upp. De hade ju för bövelen Club Sandwich på menyn! I love Club Sandwich!!!

Timmarna sprang iväg och klockan var helt plötsligt eftermiddag och jag sprang till södra station för att hinna med tåget ut till Bempis för en tjejmyskväll. Har saknat min lilla vän så det såg jag verkligen fram emot!
Jag vet inte varför, men jag får lite obehag i kroppen när jag kommer till mina gamla hoods. Det är nåt med lilla BRO som gör att jag inte gillar det längre... Det står liksom still! Allt är precis likadant och de människor man stöter på ser precis likadan ut som när jag bodde där för typ 7 år sen!
Fantastiskt roligt att vi hamna på Bro Baren av all stället och käkade middag den kvällen, Iof så har de rustat upp stället, så nu var det helt ok! Vi var i princip själva med undantag för ett gäng 50-taggare (herr läderväst, finlands svensken, fröken jätte piffad i "mink" päls, Mr "Hello, I´m gay!" mfl mfl) som bara blev mer och mer dragna och gasta till höger och vänster. VILKET GÄNG!
Vi försökte så gått vi kunde undvika att lyssna på dem, men det var svårt! Vi hade iaf himlans trevligt, snacka en massa skit (som bara två bästa vänner kan) och käkade firre och fick i oss ett par öl. Mitt kalaset för mat + 3 öl blev: 187 kronor!!! Helt sjukt billigt! Nästan så jag ska ta mig dit igen och ta mig en bit mat... He he...

Väl hemma igen började vi titta på Zoolander... Jag såg ungefär 5 minuter... Sen gjorde sig kvällen innan påmind och mina ögon slocka totaly! Vakna med ett ryck:
"Nädu, lille vän, jag tror jag går och bäddar din säng"
På den korta stund Bempis var borta hade jag hunnit toksomna igen... Oops... Social tjej!

Vaknade morgonen efter av två galna hundar som hoppar upp i sängen och slicka mig så inte en fläck i ansiktet var torrt! Härligt med djur! Faktiskt härligt med lite djurkärlek när jag inte har tissarna kvar...
Vi tittade klart på Zoolander (Som jag faktiskt inte sett! Shame on me!!!) innan jag jag åkte hem till en bakfull Starky.
Han hade varit hos brollan igen och gjort en favorit i repris från kvällen innan.
Efter en snabbvisit på solariet och en dusch slet jag med han ut i solen på en lite promis. Underbart väder denna söndag! Så härligt i Stockholm när solen visar sig ordentligt första gången. Det är som allt folk legat i ide hela vintern och släpps äntligen fria! Släpp fångarna loss det är vår!!!