2008-03-14

Gnälltanter....

Kommer till jobbet i morse och gick igenom mailen som jag inte kunde läsa igår eftersom jag var sjuk.
Så ser jag ett mail som ständig återkommer. Ett mail som ALLTID kommer från samma personer... "Gnälltanterna" på nedervåningen!
Ibland undar jag om de inte har något att göra på jobbet eftersom de bara gnäller HELA TIDEN!

Det här mailet innehöll (som vanligt) deras synpunkter på hur vi ska sköta städningen i köket. Töm kyl, töm diskmaskin, släng gammal mat, sätt på kaffe bla bla bla!
En sak de stör sig på är att vi på övervåningen har vår mat i "deras kylskåp"! (Matsalen är på nedervåningen) Till saken hör att de på nedervåningen är ca 7 personer och vi på övervåningen är runt 27 personen! Sååå irriterande att det ens öppnar munnen och säger nåt om d!

Jag kan bli så galen på såna här mail! Det är ju sån tur att vi har dessa tanter som alltid är så duktiga och inte gör nåt fel...ZZzzZzzz....!!!
Ska det vara så jävla svårt för alla sköta sin egen sak! De har satt lappar överallt på vad vi ska göra! Nu har VD:s sekreterar gjort ett städschema där två & två ska hålla koll i en vecka...
Tydligen så behövs ju det här, men vad fan! Klara inte av gnälliga tanter som tror dom vet allt!

Så d så!